torstai 5. maaliskuuta 2015

Lets go to Portugal!!

Moikkaa!

Mitäs tykkäätte uudesta bannerista ja nimestä? Oon jo jonkin aikaa halunnut vaihtaa blogin nimen johonkin omaperäsempään ja mieleenpainuvampaan, ja nyt sain vihdoin aikaseksi. "Longdistance sprinter" kuvaa hyvin sitä, etten todellakaan tiedä mikä mä oon, kestävyysjuoksija vai pikajuoksija  - tai oikeastaan mikä tulee olemaan mun päämatka aikusena. No okei, kyllä mä tiedän ettei se 1500m pidempi ainakaan tule olemaan. Joka tapauksessa, tuo sana kuulosti mun mielestä hauskalta, ja jää varmasti ihmisille paremmin mieleen kuin entinen. Osotteenkin taidan vaihtaa lähiaikoina, ja linkkailen uutta osotetta sitten muihin sosiaalisiin medioihin että porukka löytää sen! :--) Nyt alkaa olla se aika harjotuskaudesta kun rupeaa taas löytymään sisältöä postauksiin erilaisten leirien, leiripäivien ja kovempien harjoitusten kautta. Hallikisoja mulla ei enää tänä vuonna ole.

                    Jahei, arvatkaas kuka lähtee harjotusleirille Portugaliin!! Mietittiin tosi kauan, että lähdetäänkö vai ei, ja oikeastaan päätettiinkin jo ettei olla menossa. Nyt kuitenkin muutettiin jälleen kerran viime tipassa mieltämme, ja varattiin eilen illalla äidin kanssa lennot & hotelli Monte Gordosta, huippua! Tarkotuksena olisi viihtyä viikko lämpösessä juosten, syöden, ruskettuen, shoppaillen... Pääasiassa silti tietysti harjoitellen, haha. Lähtöön on enää aikalailla tasan kuukausi, enkä millään malttaisi enää odottaa. Ja kaikista eniten tosta reissusta mä odotan sitä kenttää, siitä on jo aikaa kun on viimeks päässy ulkoradalle juoksemaan ja Portugalissa se kenttä on ihan täydellinen, my wonderland. Viime vuonna oltiin samassa paikassa harjotusleirillä, joten paikka on mulle jo ennestään tuttu. Juoksumaastoihin en päässyt kovin läheisesti tutustumaan silloin, sain kahden viikon leirin aikana tehtyä huimat kaksi juoksutreeniä polviongemien takia, loput meni pyöräilyyn ja lihaskuntoon. Hyh, onneksi nyt näyttää jo valosammalta!
                   Oonko muuten ainoo, joka aina lähes heti kuullessaan matkasta ja vähän etukäteenkin alkaa selailla nettikauppoja, josko löytyisi kivat bikinit tai vaikka minishortsit? Entä kesäset tennarit tai flipflopit? Musta se uusien kesä-/matkavaatteiden hankkiminen vaan yksinkertasesti kuuluu matkalle lähtemiseen. Enkä nyt tarkota, että pitäis hirveesti kuluttaa rahaa niitä ostellessa, vaan ihan vaan vaikka uudet aurinkolasit ja pari kesästä paitaa tuo mulle jo sen fiiliksen! Tossa ehkä viikko sitten, kun alettiin jutella tästä mahdollisuudesta lähteä sittenkin Portugaliin, laitoin tilaukseen Junkyardista Vans-tennarit. Muka 'kesää' varten, vaikka oikeasti taisin ajatella tulevaa matkaa. Ne on mun mielestä tosi kivat, ihanan pirteet ja kesäset! Laitan niistä joskus myöhemmin kuvaa, viimestään ainakin joissain postauksissa Portugalista.





Heittäkäähän te kaikki ihanat ihmiset kommenttia tonne alas uudesta nimestä & bannerista! Nyt muistin myös sallia anonyymit kommentit, hihi. Ja jos tiedätte jonkun hyvän nettikaupan, josta tosiaan voisi löytyä myös näin talvella jotain kivoja lomavaatteita nopeilla toimituksilla, niin ilmoittakaas asiasta mullekkin :--) Hejdåå!


2 kommenttia:

  1. Tosi kiva tämä uusi nimi, jää kyllä helposti mieleen niinkuin sanoitkin. Ootko sie katsonut nelly.com ja bubbleroom noita lomavaatteita? Mukavaa reissua!

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva blogi! Laita sitte kuvia niist lomavaatteista

    VastaaPoista